31 dages returret Gratis levering og retur
Nain Trading
Sæsonfinale: alle designertæpper i SALE
yderligere 10 % på alt med kode EXTRA10

Hvordan kan vi hjælpe dig?

search
Generelle oplysninger om tæpperne
Generelle oplysninger om Nain Trading
Spørgsmål til bestilling og betaling
Forsendelse, levering og returnering
Sikkerhed og databeskyttelse
Kontakt os

FAQ

  • Hvad skal jeg generelt være opmærksom på ved mit nye tæppe?

    Vores tæpper sendes sammenrullede eller foldede og kan bruges umiddelbart efter modtagelse. Eventuelle folder i tæppet glattes ud med tiden. I den første tid kan tæppet af og til fnugge meget. Dette skyldes den overskydende uld, der løsner sig, når man bruger tæppet og dette er helt normalt og ingen grund til bekymring. For det meste stopper dette efter et par ganges støvsugning af tæppet. Hvis du har købt et af de tyndere tæpper, anbefaler vi et anti-skrid underlag til tæppet, så det ikke skride i sømmene.

  • Har I et showroom eller en butik, hvor jeg kan se tæpperne, før jeg køber dem?

    Vi er en online butik, og hele vores udvalg af tæpper er vist online. Vi gengiver alle produkter så nøjagtigt som muligt for at vise dig farverne og kvaliteten på den bedst mulige måde. I særlige tilfælde kan eksklusive tæpper besigtiges på stedet i vores showroom i Hamborg efter aftale. Du bedes lave en aftale med vores kundeservice mindst 48 timer i forvejen.
    Der kan dagligt bestilles tid via e-mail til [email protected] eller telefonisk på +49 40 334 600 873
    Hvis du kan lide tæppet, kan du tage det med dig direkte.

  • Hvordan fungerer bestillingsprocessen hos Nain Trading?

    Når du har fundet et passende tæppe i vores online shop, kan du tilføje det direkte på produktdetaljesiden via knappen "Læg i indkøbskurven" (læg det i den virtuelle indkøbskurv). Din visning vil nu automatisk skifte til din indkøbskurv og vise dig det valgte produkt. Du kan nu søge efter flere tæpper via knappen "Tilbage til butikken" eller gennemføre det næste trin i din bestilling via "Fortsæt til bestilling".
    I det næste trin skal du indtaste din leveringsadresse og dine kontaktoplysninger. Klik herefter på knappen "Fortsæt" og følg instruktionerne i den videre bestillingsproces. Du vil modtage alle oplysninger om din bestilling direkte via e-mail, når du har gennemført bestillingen.

  • Kan jeg annullere eller ændre en ordre?

    Ja, der er mulighed for at annullere en ordre, så længe vi ikke er begyndt at forberede din ordre til forsendelse.
    Fordi vi stræber efter hurtige leveringer, begynder denne proces normalt efter din ordre er blevet registreret. Derfor kan vi ikke garantere, at vi kan annullere din ordre, vi vil selvfølgelig gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe dig.
    Du kan tilføje og fjerne varer fra din indkøbskurv, hvis du endnu ikke har gennemført din ordre ved kassen. Hvis du ønsker at annullere en ordre, der allerede er afgivet, bedes du kontakte os enten telefonisk på +49 40 334 600 873 eller via e-mail på [email protected].
    Vi tager derefter din ordre tilbage.

  • Hvilke betalingsformer accepterer Nain Trading?

    Vi tilbyder forskellige betalingsmuligheder, som du frit kan vælge imellem.
    Du kan betale for din ordre ved hjælp af følgende betalingsmetoder: Kreditkort, PayPal og bankoverførsel. Yderligere oplysninger om de individuelle betalingsmetoder kan findes her.

  • Hvad koster forsendelsen mig?

    Vi tilbyder gratis levering og gratis returforsendelse inden for EU. Over en vis ordreværdi gælder gratis forsendelse også til lande uden for EU. Forsendelsesomkostningerne for dit tæppe vises automatisk i indkøbskurven, når du har angivet dit land.

  • Hvor længe varer leveringen af mit tæppe?

    Levering inden for EU og lande tæt på EU tager normalt 1-4 arbejdsdage. Uden for EU kan det tage længere tid.

  • Er returneringen gratis for mig?

    En returforsendelse bestilt via Nain Trading er gratis for kunder inden for EU. Du vil modtage alle oplysninger og en returforsendelsesetiket via e-mail.
    Du kan finde oplysninger om forsendelsesomkostninger for andre lande uden for EU her.

Fandt du ikke det rigtige svar?

Nain Trading bruger cookies, så vores websteder kører pålideligt og sikkert og for at vise dig relevant indhold og personlige tilbud.
Hvis du klikker på "OK", kan vi muligvis videregive de data, der er indsamlet via cookies, til tredjepart (til vores marketingpartnere). Hvis du ikke ønsker at blive enig, begrænser vi os til de væsentlige cookies. Yderligere detaljer og alle indstillinger findes i "Præferencer". Du kan tilpasse dette senere når som helst. Du kan finde yderligere oplysninger i vores databeskyttelseserklæring.