31 dages returret Gratis levering og retur Mere end 88.000 unikke tæpper Siden 1998: Din Ekspert for Håndknyttet Orientalske Tæpper

Hvordan kan vi hjælpe dig?

search
Generelle oplysninger om tæpperne
Generelle oplysninger om Nain Trading
Spørgsmål til bestilling og betaling
Forsendelse, levering og returnering
Sikkerhed og databeskyttelse

Spørgsmål til bestilling og betaling

  • Hvordan fungerer bestillingsprocessen hos Nain Trading?

    Når du har fundet et passende tæppe i vores online shop, kan du tilføje det direkte på produktdetaljesiden via knappen "Læg i indkøbskurven" (læg det i den virtuelle indkøbskurv). Din visning vil nu automatisk skifte til din indkøbskurv og vise dig det valgte produkt. Du kan nu søge efter flere tæpper via knappen "Tilbage til butikken" eller gennemføre det næste trin i din bestilling via "Fortsæt til bestilling".
    I det næste trin skal du indtaste din leveringsadresse og dine kontaktoplysninger. Klik herefter på knappen "Fortsæt" og følg instruktionerne i den videre bestillingsproces. Du vil modtage alle oplysninger om din bestilling direkte via e-mail, når du har gennemført bestillingen.

  • Hvor kan jeg se mine bestillinger?

    I din ordrebekræftelse, som du modtager pr. e-mail, når du har gennemført din ordre, kan du til enhver tid se alle vigtige oplysninger. Vi sender dig også trackingnummeret til dit tæppe via e-mail. Du er velkommen til at bede os om yderligere oplysninger via e-mail eller telefon, eller du kan se dem ved at bruge dit ordrenummer her.

  • Kan jeg annullere eller ændre en ordre?

    Ja, der er mulighed for at annullere en ordre, så længe vi ikke er begyndt at forberede din ordre til forsendelse.
    Fordi vi stræber efter hurtige leveringer, begynder denne proces normalt efter din ordre er blevet registreret. Derfor kan vi ikke garantere, at vi kan annullere din ordre, vi vil selvfølgelig gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe dig.
    Du kan tilføje og fjerne varer fra din indkøbskurv, hvis du endnu ikke har gennemført din ordre ved kassen. Hvis du ønsker at annullere en ordre, der allerede er afgivet, bedes du kontakte os enten telefonisk på +49 40 334 600 873 eller via e-mail på [email protected].
    Vi tager derefter din ordre tilbage.

  • Hvilke betalingsformer accepterer Nain Trading?

    Vi tilbyder forskellige betalingsmuligheder, som du frit kan vælge imellem.
    Du kan betale for din ordre ved hjælp af følgende betalingsmetoder: Kreditkort, PayPal og bankoverførsel. Yderligere oplysninger om de individuelle betalingsmetoder kan findes her.

  • Hvor sikre er disse betalingsmåder?

    Vi anvender til enhver tid de nyeste sikkerhedsstandarder i vores online shop, så dine data er særligt sikre hos os. Vi bruger SSL-sikkerhedsstandarden (Secure Socket Layer) til dataoverførsler, som til enhver tid beskytter dine personlige data mod uautoriseret adgang fra tredjeparter. Denne procedure anvendes også af de store finansielle tjenesteudbydere. Kreditkortdata er beskyttet hos Nain Trading via 3D Secure-teknologi.

  • Kan jeg bestille et katalog hos jer?

    Vores udvalg af tæpper præsenteres kun på vores hjemmeside. Hvis du ønsker mere detaljeret rådgivning, bedes du kontakte vores kundeservice [email protected]

  • Hvor kan jeg finde NainTrading-bankkontoen?

    Når du har gennemført din bestilling, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse med alle de oplysninger, du har brug for til din overførsel.

  • Jeg glemte at indtaste en rabatkode. Hvordan kan jeg bruge det bagefter?

    Vi anvender gerne manuelt rabatkoden på din ordre. Hvis rabatkoden var gyldig, skal du sende den sammen med dit ordrenummer til vores kundeservice [email protected] .

  • Hvornår vil jeg modtage min Klarna-faktura?

    Så snart vores lager har afsendt dine varer, vil du modtage en leveringsbekræftelse fra os. Kort efter sender Klarna fakturaen til den e-mailadresse, du opgav på købstidspunktet. Hvis du har Klarna-appen, kan du se din ordre direkte i appen og downloade fakturaen.

  • Hvor kan jeg finde min faktura/kvittering?

    Alle kvitteringer og fakturaer vil blive sendt sammen med din forsendelsesbekræftelse. Hvis du har spørgsmål til din faktura, bedes du kontakte vores kundeservice [email protected]

  • Hvilket referencenummer eller anvendelsesformål skal angives i overførselsformularen?

    Nævn venligst dit ordrenummer som reference. Du kan finde dit ordrenummer i ordrebekræftelsen.

  • Min kuponkode virker ikke, hvad er årsagen?

    Kontrollér, at kuponkoden er gyldig for de varer, du har lagt i kurven, og at udløbsdatoen ikke er overskredet. Lejlighedsvis er nedsatte varer ikke anvendelige i kombination med en rabatkode. Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeservice.

Fandt du ikke det rigtige svar?