Vi tilbyder gratis levering og gratis returforsendelse inden for EU. Over en vis ordreværdi gælder gratis forsendelse også til lande uden for EU. Forsendelsesomkostningerne for dit tæppe vises automatisk i indkøbskurven, når du har angivet dit land.
Levering inden for EU og lande tæt på EU tager normalt 1-4 arbejdsdage. Uden for EU kan det tage længere tid.
Vores tæpper bliver enten rullet (løbere) eller foldet inden forsendelse. Derefter bliver de sikret i beskyttelsefolie, pakket i vores egne dobbeltvæggede papæsker og afhentet af vores forsendelsespartner.
Da det er vores mål at vores kunder finder det helt rigtige tæppe, kan du selvfølgelig sende dit tæppe tilbage hvis det ikke falder i din smag. Udover den lovpligtige returret på 14 dage, har du hos Nain Trading 31 dages fuld returret . Et tæppe er en langsigtet investering og vi mener derfor, at vores kunder skal have tilsvarende lang betænkningstid.
Mere præcise angivelser af returretten finder du i vores generelle forretningsbetingelser.
Hvis du ønsker at returnere et tæppe til os, bedes du kontakte os personligt ved at ringe på +49 40 334 600 873 eller sende en e-mail til [email protected]. Vi sender dig derefter et pakkestempel eller sørger for, at forsendelsen bliver afhentet hos dig.
Alternativt kan du også her Administrer din ordre og anmod om en returlabel inden for 31 dage.En returforsendelse bestilt via Nain Trading er gratis for kunder inden for EU. Du vil modtage alle oplysninger og en returforsendelsesetiket via e-mail.
Du kan finde oplysninger om forsendelsesomkostninger for andre lande uden for EU her.
Hvis tæppet i det sjældne tilfælde bliver beskadiget under levering, skal du informere transportøren om den mulige skade direkte ved levering og få skaden dokumenteret. Herefter bedes du give os direkte besked på telefon: +49 40 334 600 873 eller via e-mail til [email protected]. Vi vil derefter drøfte den videre procedure med dig.
Brug venligst en tilsvarende beskyttende emballage for at beskytte tæppet under transport.
Returneringen af varer skal foregå hurtigt og problemfrit. Når din returnering er blevet afhentet, tager det normalt 3-4 arbejdsdage, før den er ankommet til vores lager. Når vi modtager returvarer, desinficeres de, og vores kvalificerede lagermedarbejdere kontrollerer derefter, at tæppet er returneret i den stand, som vi sendte det. Når returneringen er gennemført, sender vi en bekræftelse til din e-mailadresse. Tilbagebetalinger foretages normalt på din konto inden for 1-3 bankdage efter modtagelse af bekræftelsen, afhængigt af hvordan du har betalt for din ordre. Hvis du har valgt en faktura via Klarna som betalingsmetode, anbefaler vi, at du kontakter Klarna og anmelder din returnering, så du ikke skal bruge penge.
.Afhængigt af hvor du bor og pakkens størrelse og vægt, kan de rederier, der bruges til at levere ordren, variere. Vi tilbyder dog altid mindst én gratis forsendelsesmulighed inden for EU, Schweiz, Storbritannien og Norge. De tilgængelige forsendelsesmuligheder for din ordre vises ved kassen. Når dit tæppe er blevet sendt fra lageret, modtager du en e-mail med et sporingsnummer og oplysninger om den forventede leveringstid. Leveringsfirmaet vil kontakte dig for at aftale en leveringsdato.