31 dages returret Gratis levering og retur Mere end 88.000 unikke tæpper Siden 1998: Din Ekspert for Håndknyttet Orientalske Tæpper

Hvordan kan vi hjælpe dig?

search
Generelle oplysninger om tæpperne
Generelle oplysninger om Nain Trading
Spørgsmål til bestilling og betaling
Forsendelse, levering og returnering
Sikkerhed og databeskyttelse

Forsendelse, levering og returnering

  • Hvad koster forsendelsen mig?

    Vi tilbyder gratis levering og gratis returforsendelse inden for EU. Over en vis ordreværdi gælder gratis forsendelse også til lande uden for EU. Forsendelsesomkostningerne for dit tæppe vises automatisk i indkøbskurven, når du har angivet dit land.

  • Hvor længe varer leveringen af mit tæppe?

    Levering inden for EU og lande tæt på EU tager normalt 1-4 arbejdsdage. Uden for EU kan det tage længere tid.

  • Hvordan bliver tæpperne hos Nain Trading forberedt til forsendelsen?

    Vores tæpper bliver enten rullet (løbere) eller foldet inden forsendelse. Derefter bliver de sikret i beskyttelsefolie, pakket i vores egne dobbeltvæggede papæsker og afhentet af vores forsendelsespartner.

  • Tæppet falder ikke i min smag, kan jeg sende det tilbage igen?

    Da det er vores mål at vores kunder finder det helt rigtige tæppe, kan du selvfølgelig sende dit tæppe tilbage hvis det ikke falder i din smag. Udover den lovpligtige returret på 14 dage, har du hos Nain Trading 31 dages fuld returret . Et tæppe er en langsigtet investering og vi mener derfor, at vores kunder skal have tilsvarende lang betænkningstid.
    Mere præcise angivelser af returretten finder du i vores generelle forretningsbetingelser.

  • Hvad skal jeg være opmærksom på ved en returnering?

    Hvis du ønsker at returnere et tæppe til os, bedes du kontakte os personligt ved at ringe på +49 40 334 600 873 eller sende en e-mail til [email protected]. Vi sender dig derefter et pakkestempel eller sørger for, at forsendelsen bliver afhentet hos dig.

    Alternativt kan du også her Administrer din ordre og anmod om en returlabel inden for 31 dage.

  • Er returneringen gratis for mig?

    En returforsendelse bestilt via Nain Trading er gratis for kunder inden for EU. Du vil modtage alle oplysninger og en returforsendelsesetiket via e-mail.
    Du kan finde oplysninger om forsendelsesomkostninger for andre lande uden for EU her.

  • Mit tæppe blev beskadiget under transporten, hvad så?

    Hvis tæppet i det sjældne tilfælde bliver beskadiget under levering, skal du informere transportøren om den mulige skade direkte ved levering og få skaden dokumenteret. Herefter bedes du give os direkte besked på telefon: +49 40 334 600 873 eller via e-mail til [email protected]. Vi vil derefter drøfte den videre procedure med dig.

  • Jeg har ikke længere den originale emballage, hvordan skal jeg pakke mit tæppe til en returnering?

    Brug venligst en tilsvarende beskyttende emballage for at beskytte tæppet under transport.

  • Hvornår modtager jeg min refusion for en returnering?

    Returneringen af varer skal foregå hurtigt og problemfrit. Når din returnering er blevet afhentet, tager det normalt 3-4 arbejdsdage, før den er ankommet til vores lager. Når vi modtager returvarer, desinficeres de, og vores kvalificerede lagermedarbejdere kontrollerer derefter, at tæppet er returneret i den stand, som vi sendte det. Når returneringen er gennemført, sender vi en bekræftelse til din e-mailadresse. Tilbagebetalinger foretages normalt på din konto inden for 1-3 bankdage efter modtagelse af bekræftelsen, afhængigt af hvordan du har betalt for din ordre. Hvis du har valgt en faktura via Klarna som betalingsmetode, anbefaler vi, at du kontakter Klarna og anmelder din returnering, så du ikke skal bruge penge.

    .
  • Hvordan vil min ordre blive leveret?

    Afhængigt af hvor du bor og pakkens størrelse og vægt, kan de rederier, der bruges til at levere ordren, variere. Vi tilbyder dog altid mindst én gratis forsendelsesmulighed inden for EU, Schweiz, Storbritannien og Norge. De tilgængelige forsendelsesmuligheder for din ordre vises ved kassen. Når dit tæppe er blevet sendt fra lageret, modtager du en e-mail med et sporingsnummer og oplysninger om den forventede leveringstid. Leveringsfirmaet vil kontakte dig for at aftale en leveringsdato.

Fandt du ikke det rigtige svar?